Kiedy
w końcu jest już po egzaminach, podstawa programowa została zrealizowana, a lektury
przeczytane, zaproponowałam uczniom działania projektowe.
1. Lekturowe
pudełko do dowolnej lektury z klas 7 – 8 (obowiązkowych i nieobowiązkowych).
2. Karty
myślograficzne do dowolnego zagadnienia gramatycznego (minimum 3 karty formatu A4).
3. Nagranie
filmiku - trailera dowolnej ekranizacji lektury.
4. Stworzenie
okładki książki lub plakatu teatralnego do dwóch lektur (na wzór ilustracji z
ćwiczeń egzaminacyjnych - własnoręcznie lub za pomocą programów graficznych).
Największą
popularnością cieszyły się książkowe okładki i karty myślograficzne (w końcu
pracowaliśmy tą metodą przez 5 lat). Prace przeszły moje najśmielsze
oczekiwania, były merytoryczne, ale również bardzo dobrze wykonane. Przede wszystkim usatysfakcjonowani byli sami uczniowie! Już
niedługo podzielę się zdjęciami!
Kasia
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz