piątek, 23 listopada 2018

„Żółwik czy piątka?” Kolejny krok do lepszej relacji z klasą


Niby nic nadzwyczajnego. Zwykłe powitanie – żółwik, piątka, uścisk dłoni. Ale tak naprawdę to coś więcej, to kolejny krok do lepszej relacji z klasą.

Zainspirowałam się krążącymi w sieci filmikami, w których nauczyciele opracowują specjalny, indywidualny system powitania ze swoimi uczniami.


 I choć moja wersja jest bardzo skromna, to spotkała się z wielkim entuzjazmem uczniów.

W poniedziałek zawiesiłam na tablicy korkowej informację o możliwościach powitań – każdy miał się zastanowić, która forma sprawi mu radość, a jednocześnie będzie dla niego komfortowa.


Miałam 3 dni na zapamiętanie każdego powitania. Udało się, nie pomyliłam się ani razu! Ustaliliśmy, że będziemy się tak witać przed każdą piątkową naradą.

Mała rzecz – wielki efekt!
Kasia

1 komentarz: