Do
kontynuowania tematu przekonał mnie komentarz Eweliny (mojej koleżanki ze
studiów) na naszym fanpagu. Napisała ona, że taki sposób notowania przydaje się
również w biznesie. W czym tkwi więc sukces myślografii?
Idea
myślenia wizualnego zakłada, że rysować każdy może – nie tylko przedszkolak czy
ilustrator wykonujący swoją pracę, ale i biznesmen, sprzedawca, marketer czy
mówca. A czym charakteryzuje się rysunek biznesowy propagowany przez ideę
myślenia wizualnego? Jego celem nie jest ozdabianie tekstu, nie chodzi w nim o
estetykę, tylko o tworzenie z jego pomocą efektywnego przekazu. Nie należy
koncentrować się na zdolnościach plastycznych (albo ich braku) czy na
ostatecznym wyglądzie rysunku.
Myślenie
wizualne i rysunek biznesowy mogą mieć zastosowanie między innymi w takich
dziedzinach, jak: rozwiązywanie problemów, komunikacja, sprzedaż, zdobywanie
wiedzy, szkolenia, spotkania biznesowe, marketing.
Ja
z kolei nadal skupiam się na moich uczniach.
Chciałabym, że ten rodzaj notowania okazał się skutecznym narzędziem
edukacyjnym.
Tym
razem prace czwartoklasistów, którzy zmierzyli się z graficznym zapisem zasad
ortograficznych dotyczących pisowni ó i u.
Kasia
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz