niedziela, 26 czerwca 2022

Być wychowawcą...

Dobry wychowawca poza byciem AUTORYTETEM i PRZYJACIELEM, powinien być ENTUZJASTĄ, który potrafi zarazić dzieci pasją do przedmiotu, ODKRYWCĄ, który zauważy i roznieci ogień rozwijania talentów, PRZEWODNIKIEM w trudach dorastania, OPIEKUNEM I TOWARZYSZEM na każdym etapie edukacji.

Mury mojej szkoły opuściła kolejna klasa, której miałam zaszczyt być wychowawcą. Była to klasa niezwykła – ambitni pływacy, zdolni i ambitni uczniowie, a przy tym zwariowane urwisy. Byłam też szczęściarą, ponieważ trafiłam na wspaniałych rodziców, którzy od początku wiedzieli, że gramy w jednej drużynie.

Kochane „ziomki poziomki”!

Każdy z Was jest orłem o ogromnych skrzydłach. Mam nadzieję (a przynajmniej się starałam), że dałam Wam siłę, byście potrafili latać. Wierzę, że wszystko ułoży się tak, jak to sobie wymarzyliście. Jesteście wspaniałymi młodymi ludźmi, którzy na zawsze pozostaną w mym sercu i pamięci.

  

Kasia






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz