środa, 22 listopada 2017

Myślenie wizualne - cz. III

Do kontynuowania tematu przekonał mnie komentarz Eweliny (mojej koleżanki ze studiów) na naszym fanpagu. Napisała ona, że taki sposób notowania przydaje się również w biznesie. W czym tkwi więc sukces myślografii?

Idea myślenia wizualnego zakłada, że rysować każdy może – nie tylko przedszkolak czy ilustrator wykonujący swoją pracę, ale i biznesmen, sprzedawca, marketer czy mówca. A czym charakteryzuje się rysunek biznesowy propagowany przez ideę myślenia wizualnego? Jego celem nie jest ozdabianie tekstu, nie chodzi w nim o estetykę, tylko o tworzenie z jego pomocą efektywnego przekazu. Nie należy koncentrować się na zdolnościach plastycznych (albo ich braku) czy na ostatecznym wyglądzie rysunku.

Myślenie wizualne i rysunek biznesowy mogą mieć zastosowanie między innymi w takich dziedzinach, jak: rozwiązywanie problemów, komunikacja, sprzedaż, zdobywanie wiedzy, szkolenia, spotkania biznesowe, marketing.

Ja z kolei nadal skupiam się na moich uczniach. Chciałabym, że ten rodzaj notowania okazał się skutecznym narzędziem edukacyjnym.

Tym razem prace czwartoklasistów, którzy zmierzyli się z graficznym zapisem zasad ortograficznych dotyczących pisowni ó i u.



















Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz