czwartek, 23 maja 2019

Projekty po klasie ósmej


Kiedy w końcu jest już po egzaminach, podstawa programowa została zrealizowana, a lektury przeczytane, zaproponowałam uczniom działania projektowe.

 Do wyboru:
1.     Lekturowe pudełko do dowolnej lektury z klas 7 – 8 (obowiązkowych i nieobowiązkowych).
2.      Karty myślograficzne do dowolnego zagadnienia gramatycznego (minimum 3  karty formatu A4).
3.      Nagranie filmiku  -  trailera dowolnej ekranizacji lektury.
4.   Stworzenie okładki książki lub plakatu teatralnego do dwóch lektur (na wzór ilustracji z ćwiczeń egzaminacyjnych - własnoręcznie lub za pomocą programów graficznych).

Największą popularnością cieszyły się książkowe okładki i karty myślograficzne (w końcu pracowaliśmy tą metodą przez 5 lat). Prace przeszły moje najśmielsze oczekiwania, były merytoryczne, ale również bardzo dobrze wykonane. Przede wszystkim usatysfakcjonowani byli sami uczniowie! Już niedługo podzielę się zdjęciami!


Kasia





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz