Rozpoczyna się kolejny rok szkolny i nie możemy nie zaplanować zajęć o tolerancji i akceptacji. Samodzielnych zajęć bądź wplecionych w zbieżny temat. Sieć pełna jest otwartych na taką problematykę pomysłów i dowodów na to, że świadomość wzrasta.
W 2018 roku znana marka odzieżowa River Island zainwestowała w nietypową kampanię reklamową, stworzoną przez Studio Blvd. W czasie letniej kampanii odzieżowej wszystko podporządkowane zostało walce ze stereotypami, a w czasie jesiennej do współpracy zostały poproszone osoby z niepełnosprawnościami i walczące z chorobami.
„Etykiety są dla ubrań”Twarzami kampanii zostali
modele z Zespołem Downa, paraolimpijczycy, osoby borykające się z problemami
narażającymi ich na społeczny ostracyzm. Zostali pokazani z wdziękiem i pięknem. Myślenie, że pewne obszary
aktywności są zarezerwowane tylko dla ludzi zdrowych zostało po raz kolejny przełamane. Przemysł modowy staje na straży tolerancji. I świetnie mu to
wychodzi.
Czy do zrobi wrażenie na
uczniach? Myślę, że otworzy worek przykładów,
które pokazują się, eksponują pomimo swoich słabości i niedoskonałości.
Okaże się, że młodzież będzie miała tysiąc swoich przykładów na nasz jeden
rozpoczynający dyskusję.
https://fotoblogia.pl/etykiety-sa-dla-ubran-kampania-marki-odziezowej-przelamuje-stereotypy
Małgosia
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz