sobota, 27 sierpnia 2022

„Etykiety są dla ubrań”


Rozpoczyna się kolejny  rok szkolny i nie możemy nie zaplanować zajęć o tolerancji i akceptacji. Samodzielnych zajęć bądź wplecionych w zbieżny temat. Sieć pełna jest otwartych na taką problematykę pomysłów i dowodów na to, że świadomość wzrasta.

W 2018 roku znana marka odzieżowa River Island zainwestowała w nietypową kampanię reklamową, stworzoną przez Studio Blvd. W czasie letniej kampanii odzieżowej wszystko podporządkowane zostało walce ze stereotypami, a w czasie jesiennej do współpracy zostały poproszone osoby z niepełnosprawnościami i walczące z chorobami.

„Etykiety są dla ubrań”

Twarzami kampanii zostali modele z Zespołem Downa, paraolimpijczycy, osoby borykające się z problemami narażającymi ich na społeczny ostracyzm. Zostali pokazani z wdziękiem i  pięknem. Myślenie, że pewne obszary aktywności są zarezerwowane tylko dla ludzi zdrowych zostało po raz kolejny  przełamane. Przemysł modowy staje na straży tolerancji. I świetnie mu to wychodzi.



Czy do zrobi wrażenie na uczniach? Myślę, że otworzy worek przykładów,  które pokazują się, eksponują pomimo swoich słabości i niedoskonałości. Okaże się, że młodzież będzie miała tysiąc swoich przykładów na nasz jeden rozpoczynający dyskusję.

https://fotoblogia.pl/etykiety-sa-dla-ubran-kampania-marki-odziezowej-przelamuje-stereotypy

Małgosia

 

 

 

 

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz