piątek, 14 września 2018

Refleksje wychowawczyni klasy piątej


Jak co roku moją klasę pływacką zobaczyłam dopiero w drugim tygodniu szkoły, gdyż rok szkolny rozpoczęli od sportowego obozu. 

Na początek przygotowałam dla każdego krótki list:

Witaj (imię dziecka)!

Ale jak to? Koniec wakacji? Nie może być! Wakacje się skończyły i pewnie trudno Ci się z tym pogodzić. 

Pamiętaj jednak, że czeka Cię kolejny rok wspaniałej przygody - już w klasie piątej. Gratuluję! Spotkasz swoich kolegów, koleżanki, nauczycieli -  ludzi, na których możesz liczyć. 

Jako Twój wychowawca chciałabym, abyś pamiętał, że relacja z Tobą jest dla mnie najważniejsza, by była ona szczera i wyjątkowa. 

Jeszcze jedno, czy wiesz, że ,,Uśmiech utoruje Ci wszystkie drogi”? A więc uśmiechaj się! Dbaj o dobre relacje z innymi. Staraj się czymś zaskoczyć, próbuj nowych rzeczy, walcz o siebie!  Chyba nie muszę Ci przypominać, jak wyjątkowy jesteś?

Powodzenia!
Twoja wychowawczyni - Katarzyna Szyszka



Próbujemy wspólnie poradzić sobie z nową rzeczywistością – podwójny trening dwa razy w tygodniu, basen rozpoczynający się o 7.00, zajęcia prawie do 17.00. Nowe przedmioty – geografia, biologia, kilku nowych nauczycieli.  Ogrom nauki, ale też plany, marzenia, własne zainteresowania.
W poznaniu ich kolejny raz pomogła mi myślograficzna karta pracy, która przy okazji przywołała jeszcze wakacyjne wspomnienia…



Strzałem w 10 okazała się również karta dla rodziców (rozdana na zebraniu) – poznałam oczekiwania rodziców, ich obawy, wielu zadeklarowało swoją pomoc.



Szanowni rodzice!

Życzę nam wszystkich dużo sił, motywacji i cierpliwości. Postaram się nadal być dla naszych dzieci wsparciem – pomogę i pocieszę, zmotywuję, a kiedy trzeba zganię.  Razem damy radę! Bo jak nie my – to kto?!

Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz