sobota, 7 grudnia 2019

Pomysł na mikołajki


W tym roku klasa 6a nie otrzymała 6 grudnia kolejnej paczuszki z prezentami w ramach kalendarza adwentowego (dzięki zaangażowaniu rodzicom już trzeci raz udało się go zorganizować), ale czekało na nich bardzo kreatywne i słodkie zadanie – dekorowania pierników.

Zabawy i radości nie było końca! Oczywiście początkowe kreatywne próby ozdabiania skończyły się jednym – im więcej lukru, posypek i czekolady tym lepiej! Kochani rodzice! Nie odpowiadam za ból brzucha!




Oprócz tego przygotowałam dla moich dzieciaków list od św. Mikołaja.


Św. Mikołaj
Aleja Reniferów
Biegun Północny

Kochani szóstoklasiści!

Już od dłuższego czasu obserwuję Waszą klasę. Nawet nie wiecie o tym, że jestem w pobliżu…
Z przykrością dowiedziałem się, że bardzo wielu z Was już we mnie nie wierzy! Nie mam pojęcia, skąd takie pomysły w ogóle przychodzą Wam do głowy? Może widzieliście w sklepach osoby przebrane za mnie, jednak nie dajcie się zwieść! Właśnie dlatego postanowiłem do Was napisać!

Dawno temu w grudniu, tuż przed świętami, dostawałem od Was piękne listy pełne Waszych marzeń i próśb o świąteczne prezenty. Bardzo lubiłem je czytać! Zawsze przy tym się uśmiechałem i myślałem o tym, jak to dobrze, że jesteście! Przyznam, że brakuje mi ich teraz. Czasami słucham Was, kiedy czytacie na polskim albo liczycie działania na matematyce albo śpiewacie na muzyce! Tak, tak, ja jestem wtedy tuż obok! Widziałem nawet, jak niektórzy biegają na korytarzu podczas przerwy!

Pomyślałem, że może znowu byście do mnie napisali?  Co Wy na to? Będę czekał na Wasze listy! Możecie je wrzucić do specjalnego pudełka, które zostawiłem w nocy na parapecie w Waszej sali. Dobrze,  że pan woźny zostawił uchylone okno! Choć powiem Wam, że przez  okno trudniej się wchodzi niż przez komin... Wasze listy odbiorę  w czwartek 12 grudnia w nocy (ale nie czekajcie na mnie, bo może wyślę po nie tylko Rudolfa). Mam nadzieję, że do tego czasu zdążycie do  mnie napisać. Nie zapomnijcie zaadresować koperty. W Waszych listach koniecznie napiszcie, czy lubicie Waszą klasę i Waszą szkołę? Co lubicie robić w szkole? Co podoba Wam się najbardziej na lekcjach?

Bardzo  jestem ciekaw Waszych listów! Ci z Was, którzy do mnie napiszą, mogą spodziewać się małych upominków. Myślę, że w czwartek przed świętami, 19 grudnia, będziecie mogli sprawdzić, czy coś na Was czeka. Oby tylko Rudolf nie zachorował do tego czasu! Biedaczek, jakoś kaszle od niedawna.

Mam nadzieję, że mogę na Was liczyć?
Pozdrawiam Was świątecznie i przesyłam moc uścisków!
Wasz święty Mikołaj





Z niecierpliwością czekam (tzn. Mikołaj czeka) na listy.


Kasia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz