niedziela, 16 czerwca 2019

List na zakończenie roku do piątoklasistów


Poznań, 16.06.2019r.
Kochana 5a!
Szanowni Rodzice!

Za nami kolejny rok szkolny. Spędziliśmy razem 10 miesięcy fascynującej przygody. Znów dowiedzieliśmy się więcej o sobie, wspieraliśmy się (a ze względu na kwietniowe wydarzenia było to naprawdę potrzebne), realizowaliśmy zamierzone cele. 

Piątoklasiści! Jesteście nie tylko bogatsi o nową wiedzę, lektury, gramatykę, którą razem zdobywaliśmy. Mam nadzieję, że ten rok szkolny był też czasem wielu szalonych przygód, niespodzianek, miłych chwil. Mam świadomość, że nie zawsze wszystko układało się po naszej myśli, jednak będąc silnym zespołem klasowym jesteśmy przecież w stanie zmierzyć się z każdą przeciwnością i kłopotami. 5a to klasa sportowa – codzienne treningi, zawody również w weekendy, dyscyplina, rywalizacja. A jednocześnie uśmiech, świetne oceny, pozaszkolne pasje. Jestem naprawdę dumnym wychowawcą!

Szanowni Rodzice! Dziękuję za pomoc w organizacji różnego rodzaju przedsięwzięć, wyjść. Za otrzymane wsparcie, wiele dobrych słów. Za pomoc dzieciom przy projektach, konkursach, kreatywnych zadaniach. Dzięki takiej relacji możemy naprawdę wiele osiągnąć dla NASZYCH dzieci.

W końcu wakacje. Niech będzie to dla nas wszystkich czas nabrania sił, regeneracji, wytchnienia. Bez zadań, sprawdzianów, projektów. 


Tymczasem... morskiej bryzy, górskiej bryndzy, leśnej brzozy, słońca! Dużo słońca!

Katarzyna Szyszka


Zdjęcie przypomina mi lekturowe pudełko:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz